نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

چـو علـی مَـرد باش تـا همـسرت زهرایـی کند...

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۰ ب.ظ

+آقــای عــزیــز...

 به هــمسرت بگو دوسـتت دارم


انتظار نداشته باش هـــمسرت مثل تو باشه


هــمدردی و هـــمدلی اونو آرام میکنه


قبل از انــتقاد ازش تـــعریف کن


اگه گفت: تو منو دوســـت نداری


من بدبختم که با تو ازدواج کردم

 

بلافاصله بهش بگو

 

عوضـش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم


 و هیچ وقت دلــش رو نشــکن
ــــ  ــــ
+خانـــم مــحترم...

 

به شوهــرت افــتخار کن


 کسی رو با او مقایسه نکن


 اقـــتدار و غـــرورش را نشکن


 قــناعت پـیشه بــاش


 زیبایــی ات را فقط به او نـــشان بده


 به پـــیشوازش برو


 و پـــناهگاه شـــوهرت باش

نظرات  (۲۹)

من ...
همسرمو ...
خیلی ...
دوست ...
دارم ...
پاسخ:
:)))

پایدار باشید ان شاالله..
آفرین و احسنت بسیار...
پاسخ:
تشکر بزرگوار..
:))))


متاهلی؟!

دلتون شاد!!!
پاسخ:
سپاس..
++++ خداقوت 
پاسخ:
سپاس از شما..
  • محمد امینی
  • بح بح عالیه
    پاسخ:
    سپاس..
  • ❄️Ice girl❄️
  • صحیح :)
    بسیار زیبا بود
    پاسخ:
    تشکر..
    افرین
    پاسخ:
    ممنونم..
    حرف حساب جواب نداره
    پاسخ:
    تشکر قربان..
    جالب بود مرسییییی
    پاسخ:
    سپاس..
    سلام :)

    خدا قوت ...

    عیدت هم مبارک برادر :)
    پاسخ:
    سلام..

    ممنونم..
  • ....جلیس العقل ....
  • احسنت عالی بود
    پاسخ:
    سپاس..
    چنین زن و شوهری هست با این وضع اقتصاد و بیکاری
    پاسخ:
    پیدا میشه..
    گفتن آسون
    عمل کردن سخت

    اونوقت چه کنیم با این نفس شیطانی که منم منم میزنه!؟
    پاسخ:
    دقیقا..

    سپاس..
    سلام.بااجازه بازنشر؟
    پاسخ:
    سلام..
     
    بفرمایید..

    سپاس..
    عالی مثل همیشه
    پاسخ:
    تشکر..
  • هادی اسماعیلی فضل
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلاموبتون خوبه. تک بیت خواستین در خدمتیم
    همیشه دلهره دارم از این به هم نرسیدن
    خدا برای دل من تورا نگه دارد

    چقدر حس نشستن کنار تو خوب است

    خدا برای دل من تو را نگه دارد !



    *******************
    پاسخ:
    سلام..

    سپاس..

    چشم..
    افرین
    پاسخ:
    سپاس..
    داشتم تو وبلاگت میچرخیدم که واقعا عالیه 
    پاسخ:
    شما لطف دارید عزیز..
    :)))))))))))))))
    پاسخ:
    سپاس..
    ممنونم
    پندآموز بود 🌷
    پاسخ:
    سپاس..
  • محمد حسین فولادگر
  • سلام زیبا بود دنبال شدید مارو هم دنبال کنید خوشحال میشیم
    پاسخ:
    تشکر..

    انجام شد..
  • علی خراسانی
  • کو همسر
    هههههههههههههههههه
    پاسخ:
    پیدا میشه قصه نخور..
    همیشه یکی ازطرفین میلنگه... کم پیش میاد فاطمه وعلی نصیب هم بشن اونم تواین زمونه
    پاسخ:
    درسته..

    سپاس..
  • سربازکوچولو ...
  • احسنت
    پاسخ:
    سپاس..
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ممنون برای مطالب خوبتون
     بروز ترین مرکز اطلاع رسانی و اخبار
    ***********************
    عالی بود
    مطالب بسیار جالب و دیدنی است،
    متشکرم
    پاسخ:
    تشکر..
    بسیار عالی بود ممنونم
    پاسخ:
    سپاس از شما..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">