نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

پـاتو جمـع کـن جـناب...

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۷ ب.ظ

آقای محتـرمی کـه کـنار یـه خـانـم تـو تـاکسی نشستی
بـاور کن خانـومی که تـوی تاکسی کنار شما نشـسته

 

هـمون قـدری که شمـا کرایه میـدی کـرایه میـده
هـمون قـدری کـه شمـا حـق داری راحت بشـینی

حـق داره راحـت بـشیـنه


چـرا بـاید انقـدر خـودشو مچالـه کنـه که وقتـی پیـاده شد

بـه فیزیـوتراپـی نیاز داشـته بـاشـه


 چـرا بـایـد انقـدر بـه سمـت مخالـف نگاه کنه که گردنش خشک شه

 چـرا تـو تـاکسی یادت میفته باید جیـب هاتو وجـب به وجب بگردی

چـرا بـاید خـدا خـدا کنـه زودتـر پـیاده بـشی

و نـفر بعـدی کـه میـاد یـه خـانوم باشـه

 چـرا هرچی اون خـودش و جمع میـکنه شما گشـاد تر میشینی

و وقـتی هـم که بهـت تـذکر میده عصـبانی میشی و انکار میکنی

 اگـه به حساسیـت هاش اعتقاد نداری لااقل بـهش احترام بذار


یـه تشـکر هم بکنـیم از اون آقـایانی کـه وقتی

یـه خانـم تو تاکسی کـنارشـون میشـینه میـگه
خـدا خـیرش بـده یه امروز و تا مقـصد راحت میشـینیم

یـه لحـظه فـکر کنـید ایـنی کـه کنارتون نشسـته نـاموس خـودتونه...

 

نظرات  (۳۳)

وااای که چقدر بده !!!! مخصوصا توی این دوره و زمونه که وقتی در نهایت ادب به یکی اعتراض می کنی، میخواد قورتت بده.
منم وقتی سنم خیلی کمتر بود از خجالت اعتراض نمی کردم.

ولی الان اگر آقا باشه حتما با لحن مناسب گوشزد می کنم.

اگر هم خانم باشه که مثل خودش راحت میشینم تا حساب کار دستش بیاد. اندازه خودش بشینه.
پاسخ:
متاسفانه..

سپاس..
  • استاد بزرگ
  • اینم برمیگرده به فرهنگ غلط خودمون
    :)
    پاسخ:
    درسته..

    سپاس..
  • بهرنگ قدوسی
  • فعلا ما پسرا از دست خانوم ها امنیت نداریم😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    :)))
    واقعا همین طوره بخاطر همین من اصلا دیگه تاکسی یا در مترو قسمت اقایون نمیرم حتی اگر دیرم شده باشه یا بخوام ده ساعت منتظر باشم 
    واقعا برای اون دسته از اقایون متأسفم
    فرهنگ ندارن 
    پاسخ:
    متاسفانه..

    سپاس از شما..
  • دنیای کامپیوتر ...
  • چه بد...
    پاسخ:
    سپاس..
    سلام 
    ای فغان از این نوع نشستن آقایون تو تاکسی 
    یه بار تو تاکسی نشسته بودم سر دوربرگردون پسره قشنگ داشت میفتاد تو بغل من ، چه وضعشه جمع کنید لنگ و پاچه تون ، اه 
    اوایل فکر میکردم این نوع نشستن آقایون درست و مشکل از منه چندسال بعد فهمید اونا مشکل دارند البته مشکل ذهنی نه مشکل روانی
    😤
    پاسخ:
    سلام..

    متاسفانه..

    بعضی از این آقایون مریضن که این کارها رو انجام میدن..

    سپاس...
    جامع ما از این جور آدما پاک شدنی نیست !
    تنها راه اینه که سعی کنیم در معرضشون قرار نگیریم ...
    پاسخ:
    دقیقا...

    سپاس..
  • بهرنگ قدوسی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ***** ********  این پسره خودش اند  مخ زنها  است چه فیلمی میاد کلی کامنت مستهجن فرستاده برام  این مارمولک چه فیلمی میاد  عوضی😂😂😂😂
    پاسخ:
    شاید با شما مشکلی داره..

    اینجا که تشریف میارن خیلی مودب و با وقار هستن..
  • بهرنگ قدوسی
  • چه تبلیغ  زیرکانه ای کردی نای جون😂😂😂😂😂😂😂😂
  • بهرنگ قدوسی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    نه بابا  فیلمشه   ****  *** ******   **** *****  **** ****  

    پاسخ:
    خیره ان شالله...
    حرف دل بیشتر ما خانوماس. ای داد از این جور ظلم‌ها. راستش برا منم خیلی پیش اومده مسافت‌های کوتاه داخل شهرو بازم میشه تحمل کرد متاسفانه تو مسافت های بین شهری خیلی خیلی آزاردهندست. هرچقدرم ما خودمونو کنارتو میکشیم ک اینجور آقایون راحت طلب و خودخواه لااقل یه کمی خودشونو جمع و جور کنن انگار نه انگار یعنی حتماً باید بهشون توهین کرد و داد و بیداد راه انداخت دیگه. واقعاً متاسفم, چرا من خانوم باید از ابتدای مسیر تا مقصد به سختی بشینم به خودم عذاب بدم ولی آقای مثلا محترمی کنار بنده نشسته راحت راحت با خودخواهی کامل خم به ابرو نیاره همون مقدار کرایه رو من هم دارم میدم پس چرا به من ظلم میشه همیشه چرا همیشه من باید معذب بشینم ؟لطفا راجع به این مسئله بیشتر صحبت کنین و مطلب منتشر کنین شاید شاید یه تلنگری باشه برا بعضیا.ممنون از لطفتون.
    پاسخ:
    متاسفانه..

    بعضی ها اصلا نمیدونن حریم یعنی چی...؟

    سپاس..

    ان شاالله...
  • 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
  • حرف دل مارو زدید اصلا وقتی اقایون تو تاکسین دلم نمیخواد سوار شم همش تو این هوای گرم اتبوسو ترجیح میدم
    پاسخ:
    متاسفانه..

    سپاس..
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • من اکثر موارد جلو میشینم
    خیلی از آقایون هم هستن که واقعا رعایت میکنن، مخصوصا جوون ترها
    اقایون سن بالا یکم راحت میخوان بشینن، بهترین کار اینه که کیفمون رو بزاریم کنارمون که فاصله باشه،

    پاسخ:
    دقیقا..

    راهکار خوبیه...

    سپاس...
    متأسفانه اینچنین است.
    ان شاءالله اصلاح بشن.
    پاسخ:
    ان شاالله...
  • پســـــــــــــر روزگــــــــــار
  • احسنت

    من خداروشکر از ریشه قطع کردم درخت رو , اصلا سوار تاکسی نمیشم :)
    پاسخ:
    سپاس..

    :)
    اینها ناموس ندارن ک این کار رو میکنن
    پاسخ:
    متاسفانه...
    حرف دل ما رو زدید افرین
    پاسخ:
    خواهش میکنم...
  • محمد امینی
  • البته باید دو طرفه باشه
    پاسخ:
    درسته..

    سپاس..
    این مطلبت واقعا نای دل بود
    پاسخ:
    تشکر ...
    سلام رفیق
    وب جالبی داری😎
    من و رفقام یع وب زدیم با عنوان"کلکلوها✌"
    مرسیتم اگ سربزنی و دنبال کنی...جبران میشع
    عااا با تبادل لینــک هم موافقم:)

    kalkaloha.blog.ir
  • علی صادقی
  • جالب بود
    پاسخ:
    سپاس...


    در سریال معلم دهکده؛ نامزد معلم ازش میپرسه شما که قاضی بودید چرا رها کردید و معلم شدید؟
    ایشون جواب میدن:
    چون وقتی به مراجعینم و مجرمینی که پیش من می آمدند دقیق می شدم 
    می دیدم که اونها کسانی هستند که یا آموزش ندیده اند
    و یا آموزشی که دیده اند درست نبوده و به خودم گفتم: به جای پرداختن به شاخ و برگ باید به اصلاح ریشه بپردازیم.
    و ما چقدر به معلم دانا بیش از قاضی عادل نیازمندیم
    برای فرزندانمان قصه هایی بگوییم که بیدار شوند نه قصه هایی که به خواب فرو روند
    بیداری وجدان و خرد دلنشین تر از خواب است

    پاسخ:
    احسننت..

    سپاس..
  • فرناز فرزان
  • سلام
    واقعا ازتون ممنونم
    حرف دل ما رو زدید
    پاسخ:
    سلام..

    خواهش میکنم بزرگوار..
    به قرآن بر عکس من مچاله میشم زنا رحم ندارم  چرا فکر می کنید همه مردا یه جورن والا پدر من در میاد تو تاکسی

    یه سر به کنج بزن چیزای خوبی توش می بینی
    پاسخ:
    دو طرفه هست بزرگوار..

    برای ان هم مطلب اماده مشه ان شاالله..

    سپاس از توجهتون...
    قربانت یه سر به وبلاگ ما هم بزن
    پاسخ:
    سر زدیم ..

    عالی بود..

    مستفیض شدیم..
    همچنین
  • فاطمه باغملکی
  • اره دقیقا
    احسنت ب اونایی ک غیرت دارن
    نسل این نوع هم پاک شه
    پاسخ:
    سپاس..

    ان شاالله..
  • سلام بر مهدی ...
  • حرف حساب ...
    پاسخ:
    سپاس..
    بی بند و باری از یه طرف  بی فرهنگی هم از طرف دیگه!!!

    البته  از اون طرف هم قضیه رو نگاه کنید!!

    ممنون بابت پست خوبتون!!
    پاسخ:
    درست میفرمایید..

    در مورد اون طرف قضیه مطلب آماده میشه ان شاالله...

    سپاس..
    مطلب خوبی بود
    البته برای ما برعکس 
    این ماییم که مچاله میشینیم


    داداش اگه ناموس خود آدم کنارش باشه که مشکلی نیست راحت میشینیم:)
    پاسخ:
    سپاس..

    درسته بعضی از خانم ها هم هستن که رعایت نمیکنن..

    :)
    یه چندباری دعوام شده با اینجور آقایون تو تاکسی

    دقیقا همین جمله عنوان رو گفتم پاتونو جمع کنید جناب...جمع کرد و 10 ثانیه بعدش دوباره مثل همون حالت اول نشست...!!

    پاسخ:
    متاسفانه رعایت نمیکنن..

    سپاس از توجهتون..
    کاملا درست بود ...
    موفق باشید

    واقعا درسته. منم به همین علت خیلی وقتا تاکسی سوار نمیشم.یا خد خدا می کنم تووش مرد نباشه.یا اینکه جلو خالی باشه که جلو بشینم.واقعا خودمو مچاله میکنم.مخصوصا اگر مسیر طولانی باشه حسابی بدنم درد می گیره.ای کاش یه تدبیری بشه.مثلا تاکسی های مخصوص خانم ها.با یه رنگ مشخص.البته نیازمند زیرساخت و امکانات زیادی هست.

    ممنون از شما

    پاسخ:
    درست میفرمایید..

    متاسفانه برخی ها رعایت نمی کنند..

    سپاس از شما..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">