نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

چـقدر فاصـله...

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۱۱ ب.ظ

کشـور اسـلامی ایــن نیــست کـه...

مسـئولان و کـارگزاران آنــها

از قیـمت اجـناس و کـف حقـوق کارگران خبـر نـداشته باشـند

 

کشــور اسـلامی ایــن نـیست کــه...

مَـردم؛ مسئــولان را در فـروشگاه ها نـمی بیـنند کـه

بـرای خـود و خـانواده شـان خـرید کــنند و بـا گـرانی ها آشـنا شــوند

 

کشــور اسـلامی ایــن نـیست کـه...
مسئـولینــش ادعـای مسلمونیـشون لایـه ازون رو ســوراخ کـرده

و بـا پـیـشانی پـینه بسـته و تسـبیـح در دسـت

بـا دسـتی چــرب لـقمه ای چــرب تـر بــردارنــد

 

و از طـرفی دیــگر...

سهــم کـارگرزحمــتکش از مـرغ بــریونـی

فـقط گــرمای بـدنه اجــاق بـاشه

تـا در فـصل سـرما دســت هـایـش را گــرم کنـه

نظرات  (۲۴)

ای جان
پاسخ:
سپاس از شما..
  • آقای بیدل
  • خدایا ...
    نمی دونم چی بگم ...
    پاسخ:
    :(

    سپاس از شما..
  • سرباز کوچولو ...
  • تا چه اندازه فاصله واقعا الان باید فقط این جمله رو گفت 
    اللهم عجل لولیک الفرج 😞
    پاسخ:
    الهی امین..
    شکم سیر از گرسنه خبر نداره و فقط ب فکر ریاست و اختلاسن
    پاسخ:
    درسته..
    انقدر فاصله درست کردن، که امام جمعه تو این هفته دو ردیف میله برداشته و از گیت عمومی اومده همه ذوق زده شدن!

    این فاصله و تبعیض یکی از مهمترین ارکان سست کننده نظامه، اگه برش ندارن، خیلی ممکنه خطرناک باشه
    پاسخ:
    احسنت..

    فاصله طبقانی,فساد و....خطرناکتر از همه چیز هست..

    سپاس از شما..
    چه سفره ای چقد شبیه امام علی)ع( سفرشون...تاسف
    پاسخ:
    فقط اسم مبارک امامان رو یدک میکشن..

    اما رفتارشون شبیه معاویه هست..
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • اینجا فقط اسمش اسلامیه، اوضاع خیلی بدتر از اینه که فکرشو میکنیم، هستن آدمهایی که شب رو گرسنه میخوابن، هستن جوونهایی که در حسرت ازدواجن ولی چون پول ندارن مطمئنن که هبچوقت نمیتونن متاهل بشن
    بهتره همه چی رو به خود خدا بسپاریم و به خودش پناه ببریم
    پاسخ:
    احسنت..

    دقیقا..

    سپاس از شما..
  • امید شمس آذر
  • خب این نیست، پس چیه؟ در انتخاباتی آزاد بر پایۀ مردمسالاری دینی روی کار میان و به مردم و اسلام خدمت میکنن دیگه! ایراد کار کجاست؟؟؟؟
    پاسخ:
    ایراد کار اونجایی هست که میگن..
    انچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنم و....
    اما مردم دارن زیر فشار له میشن..

    سپاس از شما..
    فاصله از این که فکر میکنید خیلی زیاده خیلی مردم دارن له میشن
    پاسخ:
    متاسفانه..
  • محمد امینی
  • وقتی بلند پایه ها در بالای شهر زندگی میکنن وقتی از حال و روز کسی که ماه ها حقوق نگرفته از عدالت صحبت نکنید که بسیار مسخره اس
    پاسخ:
    دقیقا..

    سپاس از شما..
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ****************************************************************************
    پاسخ:
    با عرض معذرت پیام شما قابل پخش نیست..
  • امید شمس آذر
  • خب مردم چرا فریب این ادّعاها رو میخورن؟ مغز خر خورده ن یا گشنۀ نون هستن یا شاید هم از فرط گشنگی مغز خر خورده ن؟!
    پاسخ:
    مردم فکر کردن کسی که درس دین خونده حتما دروغ نمیگه..
    متاسفانه نقش سلبریتی های بی سواد هم کمرنگ نبوده در گول زدن مردم..

    سپاس از شما..
    تمام حرفهای شما درسته واقعا الان شرایط برای مردم سخت شده اما چه میشه کرد دوست من؟ متاسفانه قوانین دنیا طوری گذاشته شده که به هرچی توجه و دقت کنی بیشتر میشه اگه به بدبختی ها توجه کنی بدبختی های بیشتری میاد توی زندگیت. به نظرم بهترین کار اینه که دنبال فرصتهایی باشیم که بتونیم تو همین شرایط بد مملکت زندگی بهتری داشته باشیم یا هدایت بشیم به جای دیگه که زندگی بهتری رو تجربه کنیم. مثلا من دنبال یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت بودم که با یک سایت ( سایت زبان رمزی ) آشنا شدم و الان دارم باهاشون همکاری میکنم و درآمد خوبی دارم. اگه من توجه و تمرکزم فقط روی بدبختی ها و مملکت داغون  بود هیچوت این فرصت رو پیدا نمی کردم. در کل مسئولیت تمام اتفاق های زندگی با ماست و این ما هستیم که تصمیم می گیریم چطور زندگی کنیم. موفق باشی
    تمام حرفهای شما درسته واقعا الان شرایط برای مردم سخت شده اما چه میشه کرد دوست من؟ متاسفانه قوانین دنیا طوری گذاشته شده که به هرچی توجه و دقت کنی بیشتر میشه اگه به بدبختی ها توجه کنی بدبختی های بیشتری میاد توی زندگیت. به نظرم بهترین کار اینه که دنبال فرصتهایی باشیم که بتونیم تو همین شرایط بد مملکت زندگی بهتری داشته باشیم یا هدایت بشیم به جای دیگه که زندگی بهتری رو تجربه کنیم. مثلا من دنبال یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت بودم که با یک سایت ( سایت زبان رمزی ) آشنا شدم و الان دارم باهاشون همکاری میکنم و درآمد خوبی دارم. اگه من توجه و تمرکزم فقط روی بدبختی ها و مملکت داغون  بود هیچوت این فرصت رو پیدا نمی کردم. در کل مسئولیت تمام اتفاق های زندگی با ماست و این ما هستیم که تصمیم می گیریم چطور زندگی کنیم. موفق باشی
    پاسخ:
    درست میفرمایید..
    ما اینجا فقط انتقاد میکنیم که شاید گوش شنوایی باشه..

    ما وطنمون رو دوست داریم و اصلا منظورم مهاجرت و...نیست..
    منظورم اینه که باید بیشتر به فکر مردم باشن..

    چون این مردم لایق بهترین ها هستن..

    سپاس از شما..
  • یه ترفند
  • فاصله طبقاتی و فقر غوغا میکنه
    زیبنده یک کشور اسلامی نیست
    پاسخ:
    دقیقا..

    سپاس از شما..
    درد داره درد 😔
    پاسخ:
    :(

    سپاس از شما...
    با اجازتون 
    این عکس رو سیو کردم 
    صرفا برای موندن در گالری 
    تا یادم باشه لااقل خودم بی تفاوت از کنار این مردها(به معنای واقعی کلمه مرد) نگذرم....
    پاسخ:
    خواهش میکنم...

    سپاس از شما..

    احسنت..
  • سانا پرداز نارین
  • بسیاااااااااااااار زیبا بود
    پاسخ:
    سپاس..
    همسایه ام در گرسنگی مُرد :(
    درعزایش گوسفندا سربریدن:/
    پاسخ:
    :(

    سپاس..
  • جناب قدح
  • کاش به گوششون برسه ...
    هرچند اگه گوش شنوایی باشه!
    پاسخ:
    اگه گوش شنوایی بود رسیدگی میکردند..

    سپاس از توجهتون..
  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام
    احسنت
    مطلب خوبی بود
    ممنون.
    پاسخ:
    سپاس از شما..
  • محمد علمدار
  • شرمنده ای شهید اگر که
    راحت را ادامه دادیم نه راهت را
    آخه املای ما ضعیف است :((((
    پاسخ:
    :(

    سپاس...
  • جناب منزوی
  • از اسلام فقط اسم مونده
    پاسخ:
    دقیقا..

    سپاس از شما..
    :(
    پاسخ:
    سپاس از شما...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">