نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

بـه غـلط کـردن نـیفـتی...

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۰ ب.ظ

بــزرگ شـدن بـه سَـن نـیـست


بـه ایــن اسـت کـه کـمتر تـو مـوقعـیت

 

"عـجـب غلـطی کــردم" قــرار بـگیــری...

 

نظرات  (۲۵)

خیلی خوب بود.
پاسخ:
تشکر..
سلام 
حرفی کاملأ درست و به جا
پاسخ:
علیکم السلام..

سپاس از شما..
سلام
بسیار زیبا

پاسخ:
علیکم السلام.

سپاسگذارم...
همان‌گونه که حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام می فرمایند: «کاری نکن که مجبور به عذرخواهی شوی»
پاسخ:
این جمله برگرفته از حدیثی هست ک فرمودید..

سپاس..
صحیح 
پاسخ:
سپاس..
واقعا! چه تعبیر جالبی
پاسخ:
تشکر از شما..
جمله خیلی پر تامل
پاسخ:
سپاس..
  • علی اسمعیلی
  • بسیار زیبا و بدیع تشکر دوست من
    پاسخ:
    تشکر از توجهتون..
    حرفی بجا
    پاسخ:
    ممنونم..
    پست شیکیه
    پاسخ:
    تشکر..
    واقعااا
    پاسخ:
    سپاس..
  • حسان علی آبادی
  • اصن نابودم کردی
    خیلی خوب بود.
    پاسخ:
    :)

    تشکر از شما..
    جالب بود ...
    این یکو فک کنم تجربه کردم ...
    امیدوارم خداهمرو به راه راست هدایت کنه
    پاسخ:
    ان شاالله..
  • منصوره 🌹🌹🌹
  • سلام 
    اگه با دنبال کردن موافقین توی وبلاگم خبرم کنید
    چقدر قشنگ
    پاسخ:
    سپاس..
    ماشاالله
    با این حساب حالا حالا بزرگ شدن در کارم نیست
    پاسخ:
    با توکل به خدا مشکلی پیش نمیاد ان شاالله..
    افرین
    پاسخ:
    سپاس..
  • پیام غدیر ...
  • درسته
    پاسخ:
    سپاس..
  • زهرا باقری
  • #حرف درست جواب نداره
    پاسخ:
    تشکر..
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالیست
    احسنت.
    پاسخ:
    سپاس...
  • فرناز فرزان
  • بسیار عالی
    پاسخ:
    سپاس..
    من الان در موقعیتیم که میگم عجب غلطی کردم بزرگ شدم
    پاسخ:
    :(
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • دقیقا :)
    پاسخ:
    تشکر..

    سلام،با اجازه شما و ذکر منبع بازنشرش میکنم.

    پاسخ:
    سلام..

    خواهش میکنم بفرمایید..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">