نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

نمـونه ی از بـهترین زن و شـوهـر عـاشـق...

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۶ ب.ظ

نـقـل است امـیرالمومنـین هـمیشه بـرای

 

صـدا زدن حضـرت فـاطمه سلام الله عـلیها مـیفرمودن..


💖 نـفسی لـک الـفدا (جـان عـلی به فـدایت)

💖 حـبـیبتی زهـرا (محـبوبه مــن زهرا)

 

و جـوابـی کـه از حضــرت زهـرا مـی شـنیدنـد...

💖 روحـی لـک الــفدا (روحم به فـدایـت علی)

💖 ابـوتـراب

💖 ابـالحـسن

💖 عــلی جـان

زیـبا صــدا کـردن زن و مَـرد

 

بـهتریــن شیـوه برای ابــراز محـبت است

و نـوعی شخـصیت دادن بـه طـرف مقابـل است..

 

نظرات  (۴۱)

:)
عاشق حضرت زهرام
پاسخ:
الحمدالله...
من به فدای این زوج
پاسخ:
تشکر از شما...
چقدر زیبا :)
پاسخ:
سپاس..
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • :)
    پاسخ:
    سپاس..
    به به چه زیباهموصدامیکردن
    الانم بجای ایناوقتی باهم دوستم همدیگروبیچول-احمق و...صدامیکنن
    ووقتیم قهرن به هم میگن خانم یاآقا
    داغونه جامعه مون
    پاسخ:
    متاسفانه...
    چقدر قشنگ اولین بار میبینم
    پاسخ:
    سپاس..
    کپی شد با اجازه
    پاسخ:
    مشکلی نیست..
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • زبانم لال و ذهنم کور ....
    پاسخ:
    خدا نکنه...
    چقدر جالب
    پاسخ:
    سپاس..
    چه قشنگ وبلاگتون خیلی زیباست همه اش چیزش نو هست
    پاسخ:
    لطف دارید بزرگوار...

    سپاس..
    ایول محشره
    پاسخ:
    سپاس..
  • ....جلیس العقل ....
  • زیباست
    پاسخ:
    سپاس..
    با اینکه شیعه ی علی (ع) هستیم ولی زندگی هامون رنگ علوی نداره :/
    ممنونم.
    پاسخ:
    دقیقا..

    سپاس..
    واقعا قشنگه
    پاسخ:
    تشکر..
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    http://********.blog.ir/
    آدرس جدیدوبلاگم
    پاسخ:
    سپاس...
    عالیه،
    پاسخ:
    تشکر...
    کاشکی پیرو واقعیشون باشیم
    پاسخ:
    ان شاالله...
    افرین
    پاسخ:
    تشکر...
  • chaturbate hack token
  • من قدردانی می کنم، به من منجر می شود، من فقط آنچه را که من در حال نگاه کردن بودم کشف کردم
    برای. شما شکار چهار روزه خود را تمام کرده اید!
    خداوند شما را برکت دهد روز خوبی داشته باشی. خدا حافظ
  • std screening near me
  • من واقعا دوست دارم که شما هم بچه ها هستید. این نوع از
    کار هوشمندانه و قرار گرفتن در معرض! آثار بسیار خوبی را که من ارائه دادم نگه دارم
    شما عزیزان به وبلاگ نویسی
  • anonymous std testing
  • آیا تا به حال درباره اضافه کردن کمی بیش از مقالات خود فکر کرده اید؟
    منظورم این است که آنچه شما میگویید بسیار بنیادین است.
    با این حال فقط تصور کنید اگر شما بعضی از تصاویر عالی را اضافه کرده یا
    کلیپ های ویدئویی برای ارسال پست های بیشتر، "پاپ"!
    محتوای شما عالی است اما با عکس ها و کلیپ ها، این وبلاگ مطمئنا می تواند باشد
    یکی از بهترین در طاقچه خود. وبلاگ عالی!
    روز خوب! من می توانستم سوگند یاد کنم قبل از این، اما بعد از این وبلاگ دیدار کردم
    به دنبال برخی از مقالات متوجه شدم که برای من تازه است.
    صرفنظر از این، من مطمئنا خوشحال هستم که آن را کشف کردم و آن را نشانه گذاری می کنم و اغلب بررسی می کنم!
    جواب خوبی در پاسخ به این پرسش با استدلال های واقعی و گفتن همه چیز در مورد
    موضوع آن
    با تشکر از شما برای نوشتن خوب این در واقع یک حساب جادویی بود.

    نگاهی به پیشرفت های بیشتر از شما لذت بخش تر! به هر حال،
    چگونه می توانیم ارتباط برقرار کنیم؟
  • phone psychic reading
  • من از طریق پسر عمویش این وبسایت را پیشنهاد کردم. من اکنون مطمئن نیستم که آیا این ارسال توسط وی نوشته شده است، زیرا هیچ کس دیگری در مورد مشکل من منحصر به فرد نیست.
    تو شگفت انگیز هستی با تشکر!
  • best psychic medium
  • روز خوب! من می دانم که این مسئله منحصر به فرد است اما من می خواهم بپرسم.

    آیا شما علاقه مند به لینک های تجارت و یا شاید مهمان نوشتن یک پست وبلاگ و یا
    بالعکس؟ وبلاگ من بسیاری از موضوعات مشابه شما را تحت پوشش شما می گذارد و من احساس می کنم که می توانیم از یکدیگر بیشتر بهره مند شویم.
    اگر شما علاقه مند هستید احساس رایگان به من یک ایمیل به من شلیک کنید.

    منتظر شنیدن از شما هستم! راستی چه وبلاگ عالیای!
  • best psychic medium reading
  • بسیار! این یک پست فوق العاده شگفت انگیز بوده است. برای تأمین این اطلاعات بسیار سپاسگزاریم
    من می خواهم از تلاش های شما در نوشتن این وب سایت تشکر کنم.
    من امیدوارم از همان پست های پست بالا پست های شما نیز استفاده کنید.

    در واقع، توانایی های نوشتن خلاقیت من را الهام بخشید
    من خودم، سایت شخصی در حال حاضر؛)
    ما وبلاگ خود را کاملا دوست داریم و تقریبا همه شما را پیدا می کنیم
    پست من دقیقا من دنبالش هستم آیا به نویسندگان مهمان پیشنهاد می دهید؟
    محتوای خود را در مورد خود بنویسید؟ من به خاطر نوشتن یک پست یا تعمق در بسیاری از موضوعاتی که نوشتهایم، اهمیتی ندارم
    با توجه به اینجا باز هم، وبلاگ عالی!
    اگر بعضی از افراد تمایل دارند که با آخرین تکنولوژی های داغتر به روز شوند، باید از این سایت بازدید کنند و از آن استفاده کنند
    تا به امروز هر روز.
  • hack para cam4 2016
  • من از آن لذت می برم که معمولا بچه ها هستند. این نوع از
    کار هوشمندانه و گزارشگری! بچه ها آثار خوب را نگه دارید. من شما را به وبلاگ شخصی خود متصل کردم.
  • Nintendo Switch
  • bookmarked!!، من واقعا وب سایت شما را دوست دارم!
    همه چیز با روشن شدن روشن چالش ها بسیار باز است.

    این واقعا آموزنده بود. وب سایت شما بسیار مفید است.
    با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری!
    Howdy tһis is somewhat of off topic but I
    was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually coԀe with HTML.

    Ι'm ѕtartіng a blog soon but haᴠe no coding expertise so I
    wanteԁ to get guidance from sօmeone witһ experience.
    Any help would be enormously aρpreciated!
    Thanks for finally taⅼking about >نمـونه ی از بـهترین زن و شـوهـر عـاشـق...
    :: نــای دل
    WΟW just what I was looking for. Came here by searching for ابراز محبت
    I tһink tһat what you said was very logical. However, think aboսt
    this, what if you added a little information? I ain't suggesting your content
    is not solid, but suppose you aԀded a headline that makeѕ pеople want more?
    I mean نمـونه ی از بـهترین زن و شـوهـر
    عـاشـق... :: نــای دل is kinda boring.

    You might look at Yahoo's home page and see how they create news hеadlines to
    grab people to open the links. You might add
    ɑ related νideo or a rеlated pic or tѡo to grab readers excited about everything've got
    to saʏ. Just my opinion, it could brіng your posts a little bit more іnteresting.
    Tһanks for finally talking about >نمـونه ی از بـهترین زن و شـوهـر عـاشـق...

    :: نــای دل
    Thɑnks for finalⅼy writing about >نمـونه ی از
    بـهترین زن و شـوهـر عـاشـق...
    :: نــای دل
    I bеlieve what you said was very logical. But, think оn this, suppose you аdded a little content?
    I am not suggesting your content isn't good, but suppose yоu added a post title to maybe grab folk's attention? I mean نمـونه ی از
    بـهترین زن و شـوهـر عـاشـق...
    :: نــای دل is kindа plain. You could
    look at Yahoo's front page and watch how they create post headlines to grab рeople interested.
    You might add a viɗeo or a pic or two to grab гeaders interested about everything've ɡot to say.

    In my opinion, it couⅼd make your website a little bit more interesting.
    Thanks foг sharing your thoughts on ابراز محبت.
    Regards

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">