نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

مــذاکرات آشــتی...

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

مــذاکرات آشــتی فـــرد گناه کـــار با خـدا (مذاکرات 1+1)

 

خدایــا: من لذت گناه را ترک میکنم

 

و در مقابل تو تحریم لذت مناجات را از من بردار..

 

خدایا: من کسانی را که تو دوستشان نداری را ترک میکنم

 

و در مقابل تو لذت با خود بودن را به من بده

 

خدایا: من پناهگاه شیطان را ترک میکنم

 

و در مقـابل تو پناهگاه امن خودت را به من بده..

 

خــدایــا...

 

بـــرای شـفاف سازی گــام اول را من بر مــیدارم

 

و سانــترفیوژهای گنــاه را که شیــطان در وجــودم  برپا کرده

 

را یکی یکی و بــا کمک تو از کار مــی اندازم..

 

هستــه ای درونــی ام را خــودت غنـی ســازی کن...

 

آدم شـــدن حـــق مســـلم مـــاست...

 

نظرات  (۲۴)

خیلی قشنگه افرین
پاسخ:
سپاس...

 

بـــرای شـفاف سازی گــام اول را من بر مــیدارم

 

و سانــترفیوژهای گنــاه را که شیــطان در وجــودم  برپا کرده

اینجاش خیلی زیبا بود
پاسخ:
ممنونم...
سلام
نظر شما در جملکستان پاسخ داده شد
باز هم به ما سر بزنید
التماس دعا
سلام
تشکر
:)
به روزیما
پاسخ:
تشکر...
  • سیّد محمّد جعاوله
  • جالب بود
    پاسخ:
    سپاس...
    لایک
    پاسخ:
    تشکر...
    خیلی زیباست
    پاسخ:
    ممنونم...
    چقدر تشبیه خوبی کردید😍
    پاسخ:
    تشکر...
  • علیرضا رحیمی
  • مذاکرات خوبی بود ولی باید راستی آزمایی بشه...
    پاسخ:
    دقیقا...

    سپاس..
  • حامد عبدالهی
  • الهی آمین ...
    پاسخ:
    تشکر از شما...
    در عصر ارتباطات، رابطۀ هسته ای با خدا...!
    پاسخ:
    بله..

    سپاس...
  • کفش مردانه جیاکس JIAX
  • تشکر از مطالب خوبتان
    پاسخ:
    سپاس...
  • قالب بلاگ رضا
  • سلام
    بزرگترین چالش وبلاگی (بلاگ تکونی) راه اندازی شده،شماهم دعوتی!
    باعث افتخاره شما هم شرکت کنید!
  • ....همنشین عقل ....
  • زیباست
    پاسخ:
    تشکر...
    خیلی قشنگه کلا وبلاگت قشنگه
    پاسخ:
    ممنونم لطف دارید...
    سلام
    این همه نظر ینی این متناتون واقعا قشنگه
    :)
    برای ما هم جملک بفرستید
    منتظریم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام..

    لطف دارید...

    چشم...
  • ✿دخترے از تبارِ غرور✿
  • فوق العاده بود...
    سپاس...
    پاسخ:
    تشکر از شما...
  • محمد آفرین
  • سلام
    وبلاگ زیبایی دارید ♡
    خوشحال میشم به منم سری بزنید :)
    پاسخ:
    سلام...

    تشکر..

    ان شاالله...
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • بسیارعالی وفوق العاده بود 


    پاسخ:
    تشکر از شما...

    سلام بسیار زیبا

    پاسخ:
    سپاس...
  • فرناز فرزان
  • سلام
    خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    تشکر...
    افرین
    احسنت
    پاسخ:
    سپاس...
  • رادیو عاشقی
  • عالى بود
    موفق باشى👍
    پاسخ:
    سپاس...
  • یه بنده خدا
  • منم مذاکره با خدا  رو شروع کردم دعام کنید ممنون عالی بود
    پاسخ:
    ان شاالله..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">