نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

به فـکر همه چـیز هستـیم الا خـدا...

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ب.ظ

وقـتی گمـشده ما در این عـالم مـقام، ثـروت، قدرت و...از این قبیل مسایل باشد،


ذهـن و فـکر و قــوه مخیله مـا در نــماز سـریعآ بـه سراغ هـمـین امور میـرود.


گـاهی ایــنجور نـماز میـخوانـیم...

 

الله اکـبـر..


فـوتبـال امـشب..


فــردا مهمـونی دعــوتیم..


عـجب ماشـینی بـود تــوی خـیابان..


چـک فـردا نـکنه پـاس نـشه بـیفتم زنــدان..

 

بـرای عـروسی چـی لـباس بـپوشـم..


السـلام عـلیکم ورحـمه الله وبـرکاتـه..


درنـمازهـای مـا هـمه چـی هسـت  الا خـدا..

 

نظرات  (۲۵)

  • بالای آسمان
  • من از نماز خوندهای خودم بدم میاد
    پاسخ:
    :(
    دردتاکه
    پاسخ:
    دقیقا...
    تاسف باره ادم از خودش بدش میاد
    پاسخ:
    :(

  • ....همنشین عقل ....
  • احسنت خیلی فیلم گویائی بود 
    ممنون
    پاسخ:
    تشکر از شما...
  • حامد عبدالهی
  • این قانون دنیاست. وقتی یکی بهمون محبت میکنه، در نظرمون حقیر و بی اهمیت میشه. هر چقدر بیشتر محبت بکنه، بیشترین تحقیر و بی اهمیتی رو خواهد داشت و اگه مهربونترین باشه، یعنی خدا، دیگه برامون هیچ اهمیتی نداره! یکبار نشد موقع خوشی خدا رو خالصانه صدا بزنیم... حسرت زندگی کسانی رو میخورین که به نظرمون دردی ندارن. اما باید بدونیم این دردها هستن که ما رو بزرگ میکنن و به خدا نزدیکتر!

    اونقدر چشم به این دنیا دوختیم که دیگه چشممون فراتر از اونو نمیبینه

    پاسخ:
    درست میفرمایید..

    ممنونم...
  • ✿دخترے از تبارِ غرور✿
  • متأسفانه...
    پاسخ:
    :(
    :(
    پاسخ:
    تشکر...
    سلام
    اجازه بازنشر دارم?
    پاسخ:
    سلام..

    بله..

    بفرمایید...
    همین طوره که گفتید مایه تاسف است

    پاسخ:
    سپاس از شما...
  • فدایی شهدا
  • به قول معلم ریاضی مون اگه چیزی یادت رفت پاشو دو رکعت نماز بخون یادت میاد.جالب اینه که به هرکی گفتم خندش گرفته...
    خنده و ناراحتی با هم...
    پاسخ:
    :(
  • علیرضا رحیمی
  • گمشده... مساله این است...
    پاسخ:
    سپاس...
  • علیرضا امیدیان نسب
  • اره اینو دیروز خوندمش خواستم بزارمش اما وقت نشد

    پاسخ:
    :)
  • عباس حیدری
  • التماس عمل دارم از خودم و همه 
    که واقعا تلاش کنیم نمازمون نماز بشه
    پاسخ:
    ان شاالله...

    تشکر از شما...
  • ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
  • وااااااااااااای :-(
    پاسخ:
    :(
  • ali mosleminejad
  • عالی


    از وبلاگ ما دیدن کنید

    پاسخ:
    سپاس..

    ان شاالله...
    دردناک😢
    پاسخ:
    :(
  • محمد جواد
  • نکته خوبی بود
    فیلم جالبی بود
    پاسخ:
    سپاس از شما....
  • حامد عبدالهی
  • ممنونم
    پاسخ:
    تشکر...
    مطلب زیبایی بود
    پاسخ:
    تشکر...
  • ♥ محجبه ♥
  • :((((
    پاسخ:
    تشکر...
    گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟
    گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟
    گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟
    گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟
    گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟
    گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟
        گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . . .
    پاسخ:
    سپاس...
  • عباس حیدری
  • لایک-بازم به ما سربزن-دنبال میشین!
    پاسخ:
    سپاس...
  • سیّد محمّد جعاوله
  • پست حقیه ی بود
    متشکرم.
    پاسخ:
    سپاس از شما...
    متاسفانه 


    سربزنید
    پاسخ:
    سپاس....

    ان شاالله...
  • محمد ابراهیمی
  • به خاطر این است که همیشه درجا می‌زنیم.

    منتـظر 
    حضورتان
    هستیـــم.
    پاسخ:
    سپاس...

    چشم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">