نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

آیا چـنین دخـتری مناسب زندگی است..!؟

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۱ ب.ظ

صرفا جهت تلـنگر به آن دسته از آقا پســرهای که میگویند..


به عشق دلــم & میشه ولـم..!!

 

دخـتری کـه هـفت قـلم آرایش میکنه و بـیرون میـره..

 

و از هـمون دمـه درِ خـونه از مَـرد همـسایه بـگیرتـا.....!؟

 

و هنـگام بــرگشت به خــونه ده ها چــشم از..

 

تــرکیب بــندی رنگــها و زیــبایش لــذت میـبرن..

 

دخـتـری کـه دیـن خـدا را بـخاطر دنـیا کنـار مـیذاره..

 

آستـین هایـش را بـالا زده انـگار بـا خــدا دعــوا داره..

 

ایـن دخترک را میگویم که با نافـرمانیش به روی خـدا شمشیر میشکه...

 

دخـتری کـه بـا غــرق شـدن در آرایـش سهام زیـبایی..

 

خـودش را در بــورس خیابـان عـرضه مـیکـند...

 

آیا چـنین دخـتری بـه درد زنـدگی کـردن میـخورد...!؟

 

نظرات  (۴۱)

  • بالای آسمان
  • مردهایی مثل خودشون این زن‌ها براشون باعث افتخاره
    پاسخ:
    دقیقا...

    سپاس از توجهتون...
  • علیرضا امیدیان نسب
  • افرین بهتون
    کاملا درسته
    پاسخ:
    سپاس از شما...
    این پست خیلی جنجالیه
    پاسخ:
    ما همش پست ها ی ک گذاشتم جنجالی هست...
    سلام شما چرا به دخترها گیر دادید پسرها هم اینجور هستن که چشم چرانی میکنن و... مناسب زندگی هستن
    پاسخ:
    سلام...

    به پسرها هم گیر دادیم شما تشریف نداشتید...

    اینجا بخونید بقول شما گیر دادیم ب پسرها...!؟

    http://nayedel255.blog.ir/1395/03/25/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87
  • حامد عبدالهی
  • این دخترا در حقیقت یار یه نفر نیستن. بلکه یار هزاران نفری هستن که میبیننش.
    این دخترا بعد از ازدواج یه نفر رو تمکین نمیکنن! بلکه تمام پسرا و مردایی که به اندام نیمه برهنه اش چشم میدوزن رو هم تمکین میکنن! مثل اینه که با همشون رابطه داشته باشه!
    متاسفانه بی غیرتی پسرا یکی از علت های این فاجعه ست!
    کسی که ابایی نداره دیگری با خواهرش یا همسرش رابطه داشته باشه، یه روزی با بی آبرویی و بی عفتی روبرو میشه.
    فکر میکردم بی غیرتی اونقدر مهم نباشه. اما دارم میبینم که پسرای به اصطلاح "مرد" جامعه، دیگه خیلی بی غیرت شدن! اونقدر که خودشون تصویر بدن لخت خواهر یا همسرشون رو منتشر میکنن و با دیگران به بحث و تبادل نظر درباره خصوصیات جسمی ناموس خودشون مشغول میشن!!!
    از اونطرف هم دخترا ابایی ندارن که همسرشون با دیگری رابطه (حتی جنسی) داشته باشه!
    واقعا به کجا چنین شتابان!
    پاسخ:
    کاملا درست میفرمایید..

    مع الاسف شدید...

    سپاس از شما...
  • سیّد محمّد جعاوله
  • هیهات
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالی بود
    پاسخ:
    سپاس از شما...
    برای این مدل دخترها متاسفم...
    پاسخ:
    تشکر از شما...
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • افسوس فراوان
    پاسخ:
    سپاس از شما...
    خدا هدایت کنه همه رو پسر دختر همه ی جوون های ایرانی
    جوون های ما خوبن ولی زود گول خوردن
    گول تموم نامردهایی که بشون درس مثلا ازادی دادن
    پاسخ:
    سپاس از شما..
    با سلام و تشکر
    خیر.
    پاسخ:
    سلام...

    سپاس...
    بدرد کی؟
    آب می گرده چاله رو پیدا می کنه دیگه
    پاسخ:
    دقیقا..

    سپاس...
  • شیکسون (^_^)
  • متاسفانه همین الان هم در ازدواجهای نافرجام و کوتاه مدت و خیانت ها داره آثارشو نشون میده...
    پاسخ:
    دقیقا...

    سپاس...
  • علیرضا تقوی زاده
  • با سلام
    نمیشه اینقدر تند و تیز به دختران بد حجاب تاخت.
    خیلی از اینها اصلا قصد مبارزه باخدا رو ندارن که می گید :
    آستـین هایـش را بـالا زده انـگار بـا خــدا دعــوا داره..
    پاسخ:
    علیکم السلام...

    در روایت گفته حرامه...

    نسبت ب حرام نمیشه بی تفاوت موند و واکنشی نشون نداد...

    سپاس...
    بله ! معلومه به درد زندگی میخورن...


    به درد زندگی با پسرکان بی غیرت ابرو برداشته ای که تا گردن در فتنه های آخر الزمانی فرو رفتند!
    پاسخ:
    سپاس از شما...
    والا گیریم که با 7 قلم آرایش بیرون رفتنش هیچ اشکالی هم نداشته باشه، از این منظر که اینا معمولاً برای استراحت دادن به خودشون تو خونه با پیژآمه می گردن و مدام هم یه ماسک رو صورتشونه، وجداناً به درد زندگی نمی خورن!
    پاسخ:
    :)

    دقیقا...

    سپاس...
  • علیرضا رحیمی
  •  

    آستـین هایـش را بـالا زده انـگار بـا خــدا دعــوا داره..

    تعبیر زیبایی بود...
    پاسخ:
    سپاس از شما...
  • حمیدرضا ندیری
  • به امید آنکه «««««دولت یازدهم»»»»»
    فکری برای این ناقصین ظاهری کند.
    رهبر هرچی که الان اتفاق داره میفته و افتاده رو از ده سال قبل گفته.
    اما کو گوش شنوا به در میگی دیوارم نمیشنوه!!!
    پاسخ:
    ان شاالله...

    سپاس از شما...
  • محمد جواد
  • چی میشه گفت از این همه غفلت
    پاسخ:
    تشکر از شما...
    برا بار دوم ن
  • محمد باقر
  • به نام خدا
    اللهم لا تکلنی طرفة عین ابدا
    یعنی خدایا ما را لحظه ای به حال خودمان وا مگذار.
    هم برای خودم و هم برای تمام آنهایی که دچار غفلت شده اند دعا میکنم.
    که ان شاء الله هدایت بشوند.
    پاسخ:
    ان شاالله...

    سپاس...
    سلام علیکم درسته که قصد اصلاح دارید و عکس ها را هم تار کرده اید اما اثار وضعی خودشان را می گذارد
    ممنون از احساس وظیفه ای که به قلم در اورده اید
    ان شاء الله خدا اولا من و بعد همه را اصلاح بفرماید
    پاسخ:
    سلام...

    از عکس هیچی معلوم نیست بنظرم...

    سپاس از تذکرتون...
    نمی خوام از این دخترا طرفداری کنم واقعا کارشون زشته اما ن همشون ممکنه بعضیاشون واقعا قصد بدی نداشته باشن و... بحثو خیلی باز نکنم بهتره ولی کلا میگم اون کسی ک واقعا از زندگی همه ی ادم ها و جو خونوادشون خبر نداره و میدونه تو دلشون چی میگزره خداست ن مردم پس بقیه هم ب جای شعار دادن وخراب کردن مردم و دربارشون حرف زدن ب فکر خودشون باشن بهتره خدا خودش بعدا ب حساب اینجور افراد میرسه لازم ب تایید کردن شما نیست پس هر کس ب فکر خودش باشه و کاری ب کار بقیه نداشته باشه خیلی بهتره
    پاسخ:
    اولا طبق قاعده شرعی حکم بظاهر میکنیم...

    دوما از همه انتفاد نکردم از بعضی که مشخصه..

    ثالثا اگه ظاهر اینها اینجوریه وای ب حال باطنشون..

    رابعا خودم رو هم نقد میکنیم سری ب دیگر مطالب سایت بزنید..

    خامسا شما با اسم خودتون تشریف بیارید..
    سلام یه مدت نبودم :|
    درگیر طراحی بودم :|
    قالب جدید چطوره ؟
    الخبیاث للخبیثین
    پاسخ:
    سپاس...
  • رادیو عاشقی
  • به نظر من خانواده خیلى مآثره
    شاید براى گروهى از مذهبیون این مسأله به این اندازه بزرگ و زشت باشه
    اما نظر شخصى من اینه که آدم ها رو باید آگاه کرد خیلى از دختراى ما بدون آگاهى و طبق تقلید از خانواده و همچنین ماهواره پیش میرن خود من هم تا حدودى تحت تأثیر بودم که به خواست خدا و کمک خانم فاطمه زهرا الان حجاب قابل قبولى دارم
    مرسى از پست هاى ارزشمندتون
    موفق باشید
    پاسخ:
    درست میفرمایید...

    سپاس از شما...
  • حدیث روزانه
  • سلام علیکم احسنت به شما که تذکر یا حسین را منصفانه پذیرفتید
    پاسخ:
    سلام...

    سپاس از شما...
    سلام
    متاسفانه این مدل دخترها هم کم خواهان ندارن. پسرهایی که همچین همسری رو نشونه باکلاس بودن می دونن....

    پاسخ:
    سلام..

    درست میفرمایید...

    تشکر...
    اولا حکم کردن وظیفه شما نیست حالا طبق هرچی پیامبر ک نیستین وظیفتون هدایت مردم باشه و کاش اینکارو می کردین فقط دارین راجعبشون بد میگین که فایده ای نداره....                                                          ثانیا اینجوری ک شما نوشتین به جنگ خدا میرن علنا دارین میگین هرکی حجاب نداره با خدا دعوا داره با اینکه بدونین هرکسی زنگیش چطوری بوده و البته تعداد بسیار بسیار کمی هستن ک واقعا قصدشون جنگ با معصومین و خدا باشه اما شما ک نمیدونین چ کسایی واقعا این هدفو دارن و چ کسایی ندارن واسه همین همرو جمع میبندین                  ثالثا الان ب نظرمن مشکل جامعه دقیقا همینجاست که فکر میکنن هرکی چادر سرش بود و به هرنحوی ظاهر مذهبی داشت ادم خوبیه و هر کی ظاهر بی حجابی داشت ادم کثیفیه و بی خداس شاید قدیما اینطوری بود اما الان خیلی فرق کرده بعضی از همین چادری ها فقط تقلید می کنن و بی حجاب ها هم همینطور تقلید تقلیده چ خوب باشه و چ بد و اونقدر ک کسی ک ظاهر داره و باطن نداره(یعنی همون ریا) بده اون کسی ک باطن داره و ظاهر نداره بد نیست الان حتما میگین خب کسی ک باطن خوبی داره ظاهرشم درست کنه اما ممکنه ب هزاران دلیل نتونه                      رابعا ببخشید منظور من خود شخص شما نبود فقط گفتم هرکسی اول گناهان خودشو ببینه خیلی بهتره مثل اون روایت حضرت عیسی ک وقتی دارن زنی رو ک زنا کرده با سنگ میزنن میگه اونو نزنین و دربارش نظر ندین مگر واقعا قصدتون هدایتش باشه چون درسته گناهای شما خیلی کوچتر بوده اما شماهم پاک نیستین پس قصد تحقیر کسیو ندارین.........            به هرحال نوشتن من از اون متن این نبود ک شما اشتباه میگین فقط گفتم انقدر قاطعانه درباره مردم قضاوت نکنین بهتره چون شما نمیدونین قصد چ کسی واقعا چیه و کاش نظرتون فقط اون عده ی کم ک میگید باشه
    پاسخ:
    عرض کنم خدمتتون جناب ناشناس...

    متاسفم برای شما که فرق بین انتقاد و حکم رو نمیدونید توصیه میشه مطالعه بیشتر کنید...

    گفتید چرا نوشتم ب جنگ خدا رفتن..

    اولا شما اگه کمی چند واحد ادبیات عرب پاس میکردید متوجه میشید که اینها کنایه هست مثلا در قران اومد خدا دست داره(ید الله) منظور این نیست که خدا جسم است و دست داره
    منظور اینه که خدا قدرت داره در اینجا هم اینجوری منظور دارن از حرف شارع سرپیچی میکنن...

    گفتید مشکل جامعه حجاب هست یا نه نظر شماست به خیلی چیزها انتقاد داریم اینجا نمینویسم در شبکه های اجتماعی خارجی مینویسم..

    بقیه حرف های شما هم نصیحت هست و که بنظرم به درد شما میخوره...

  • ....مسعود ....
  • متشکرم
    پاسخ:
    سپاس...
    ببینید آقای محترم من باکسی دعوا ندارم شما هم یکم انتقاد پذیر باشید خیلی خوبه متن قبلیتونو بخونین نوشتین من حکم به ظاهر کردم بعدش الان میگین من ک حکم نکردم گذشته از اینا جنگ با خدا یا سرپیچی از دستوراتش چه فرقی میکنه من دارم میگم بیشتر همین دخترای بی حجاب هدفشون سرپیچی از دستورات خدا یا جلب توجه نامحرم نیست نمیدونم متوجه منظورم نمیشید یا خودتونو میزنین به اون راه درضمن شما ک اینقدر درمورد اسلام و این چیزا اطلاع دارین بهتون یاد ندادن یکمم به بقیه و حرفاشون احترام بزارین من اون حرفارو که به قول شما فقط نصیحتن برای خودم ننوشتم اتفاقا کامل به درد شما و امثال شما میخوره                                                                                                          کاش منظورمو میفهمیدید وحرفامو یکم بادقت تر میخوندین به عنوان یک انسان بی طرف ن به عنوان کسی ک فقط داره از ی سری دختر بی حجاب دفاع میکنه و با حجاب مخالفه چون من اصلا اینجوری نیستم امیدوارم بازم بهتون برنخوره و فکر نکنین من باهاتون دعوا دارم ...... 
    پاسخ:
    جناب ناشناس...

    بنده گفتم بجای اینکه نصیحت های شما رو گوش بدم نصیحت های حضرت علی در بحار الانوار رو میخونم..

    بله حکم بظاهر یعنی ظاهر رو میبینم انتقاد میکنم فرقش با حکم اینه که یکدفعه بگیم این فاعل فعل حرام هست و ...

    چرا اکثرا جلب توجه نامحرم هست پس عقده ی هستن اینکار رو انجام میدن...

    خودم رو نمیزنم ب اون راه شاید شما خودتون رو ب کوچه معاویه چپ میزنید...

    چون سینه چاک دارید دفاع میکنید...

    راستی در مورد کنایه و...که روی خدا شمشیر میکشن رو هم بگید...
    من که نگفتم شما حرفای منو بخونین به جای اینکه سخنان حضرت علی رو بخونین من ک علامه دهر نیستم ونگفتمم همیشه درست میگم و هیچوقتم خودمو با امام  علی یا کس دیگه ای مقایسه نمی کنم من فقط گفتم ی کم به نظر بقیه هم احترام بزارین همین.به قول خودتون انتقاد به ظاهری که کردین خیلی فرق میکنه با حکم کردن خب مشکل منم همینجاست میگم از روی ظاهر کسی قضاوت نکنیم چون شما میگید اکثرا هدفشون جلب توجه نامحرمه ولی به نظر من تعداد خیلی کمی واقعا این هدفو دارن چون ی دختر خیلی دیگه باید بی ارزش و خوار باشه که ی همچین خواسته ای داشته باشه شایدم من خیلی ساده ام که اینطور فکر می کنم به هر حال من فقط گفتم خیلی قاطعانه نظر ندیم بهتره درضمن برای بار هزارم من از کسی دفاع نکردم چون اگه اینجوری ک شما میگین باشن دفاع کردن ازشون واقعا شرم اوره من دارم از اون بدبختایی دفاع می کنم که این هدفو ندارن و بر خلاف نظر شما به نظر من تعدادشون خیلی بیشتره.....به هرحال بحث دیگه ادامه پیدا نکنه بهتره چون هدف من قانع کردن شما نیست اصلا منو چ ب این حرفا و بحثا من فقط نظرمو گفتم ک انتظار داشتم یکم احترام بزارین چون برعکس اون چیزی ک فکر میکنین حرف بدی نزدم راستی درباره همون کنایه ای هم ک گفتین چه فرقی میکنه جنگ با خدا یا سرپیچی از دستوراتش هردوشون واقعا بدن.......بیخیال                                      موفق باشید 
    پاسخ:
    ظاهرا ب خیلی از بحث ها تسلط ندارید...

    بجث کردن بی فایده هست..

    منتظر پست بعدی باشید ...


    این خاصیت شما و امثال شماست ک وقتی کم می ارید و دیگه حرفی ندارین دانش مردم و تسلط داشتنشون ب بحثارو زیر سوال می برین 

    پاسخ:
    می ارید نه میارید..

    مشکلی برای بحث ندارم...

    جواب کنایه رو بدید ..

    ادامه بدیم...
    دوست دارم بگم می آرید چ فرقی می کنه شما هم اگه ب جای مسخره کردن حرفامو درست می خوندین جواب همه چیو دادم.... اگرم بازم متوجه منظورم نشدید دیگه بیخیال حوصله توضیح دادن ندارم وقتی حرفامو کامل خوندین و باز مسخره نکردین اون وقت منطقی جوابمو بدین البته اگه میخواین بخونین....                       
    ببخشیدا قصد دخالت ندارم هرکس عقاید خودشو داره به نظرم تحمیل عقاید نشه بهتره درسته که نظرتون رو گفتین هردوتون پس دیگه بحث برای چیه ؟
    پاسخ:
    تحمیل عقاید نیست بزرگوار...

    واقعیت جامعه هست ...
    واقعیت جامعه اینه که هیچ کس حق قضاوت نداره ولی متاسفانه همه این حق رو به خودشون میدن و  قضاوت میکنن  درضمن هرکس سرش به کار خودش باشه بهتره اگر پست شما به عنوان تلنگره که عکس لازم نیس و تشبیه به دعوا با خدا و این که حالا  کسی با اینا ازدواج میکنه یا نه !
    پاسخ:
    درسته...

    تشبیه دعوا با خدا کنایه از حرام بودن هست...

    که طبق نص و سنت پیامبر حرامه و مستحق عذاب هست...

    وظیفه ما تذکره هست ک همانطور قران میفرمایید...
    چ عجب نرفتین گیج یکی و از واژه ی درسته استفاده کردین چون منم تقریبا همین حرفارو زدم اقای پاکدامن 
    من شدیدا توصیه می کنم این عکس وب رو در پلتفرم
    https://virgool.io
    هم بگذارید به عنوان یک پست!
    جای شما در چنین فضاهایی خالیست
    یاعلی
    پاسخ:
    سپاس از راهنمایی حضرتعالی...

    چشم..
    انجام دادید اطلاع بدهید پستتان را لطفا
    پاسخ:
    ان شاالله..
    هیچوقت دشمنی با جنس مخالف نداشتم ولی همیشه کارم باهاشون به دعوا و خین و خین ریزی کشیده شد.
    و الان که این پستو میخونم خجالت میکشم:| چرا یه پسر باید بیاد این حرفو بزنه!اخه خواهرم.ببین دیگه چیکار کردی با خودت که مذکر از دستت شاکیه.
    پ ن:شما به بزرگی خودتون ببخشین.
    پاسخ:
    :)

    سلام

    امام علی علیه السلام سخنی به این مضمون دارند

    بی حجابی زنان از بی غیرتی مردان است

    http://atamalek.ir/

    پاسخ:
    سلام.

    سپاس..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">