نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

دلـبـرم...

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ب.ظ

اربــاب عـاشـقـت هسـتم..

 

شـدیـدا دوستـت دارم ولـی..

 

دلـبـری هـایت بـمـانـد..

 

روزِ مـحشـر دلـبـرم..

 

نظرات  (۱۷)

تسلیت میگم این ایام سوگواری آقا امام حسین (ع) را 
پاسخ:
متقابلا خدمت شما تسلیت عرض میکنم...
خدایا زیارت حرم امام حسین ع در دنیا و شافعتشان در آخرت روزی ما بگردان
پاسخ:
الهی امین...
  • د‌ل‌باخته ..
  • منم آن صیدی که گرفتار است بر دام زلف سیاهی
    پاسخ:
    سپاس...
    اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...
    پاسخ:
    ان شاالله...
    یاحسین دنبالین
    پاسخ:
    چشم..
  • ✿شمیم زندگی✿
  • ایام سوگواری روتسلیت میگم...التماس دعا
    پاسخ:
    خدمت شما هم تسلیت عرض میکنم..
  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • السلام علیک یا اباعبدالله الحسین...
    پاسخ:
    خدمت شما هم تسلیت عرض میکنم..
    ایام تسلیت
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    خدمت شما هم تسلیت عرض میکنم..
  • سید مهدی عاشق علی
  • سلام
    عکس خیلی زیباست
    آدمو هوایی میکنه
    پاسخ:
    سلام..

    سپاس از لطفتون...
  • روانشناسی و زناشویی
  • سلام؛ایام محرم رو تسلیت میگم..التماس دعا دارم؛ عکس خیلی عکس قشنگیههه قلبم گرفت :(

    من یک وبلاگنویس مثل شمام که دنبال کسب درآمد اینترنتی هستم و یکی از این سایتایی که پیدا کردم اذر باکس بوده... تو این سایت عضو بشید و از مزایاش بهره ببرید
     اثبات پرداختی ها و تایید کاربران هم توی سایت زده شده شک نکن ضرر نمیکنی
    اینم لینکش
    فقط چند دقیقه وقت بذار بخون؛ اگر راهنایی خواستی یا خواستی درمورد در آمد من بدونی بهم پیام بده :)
  • فاطمه نظری
  • ایام محرم روتسلیت میگم
    پاسخ:
    خدمت شما هم تسلیت عرض میکنم..
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • تسلیت میگم .. 
    پاسخ:
    خدمت شما هم تسلیت عرض میکنم..
  • فرناز فرزان
  • آغاز محرم و ایام سوگواری حسینی تسلیت باد
    پاسخ:
    بر شما هم...
  • علیرضا امیدیان نسب
  • تسلیم میگم این ایام رو
    جملتون خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    خدمت شما هم تسلیت عرض میکنم..

    سپاس..
    ذکر حسین حسین مرا بیشتر کنید...
    پاسخ:
    سپاس...
  • خادم الحسین
  • عالییی
    پاسخ:
    سپاس...
  • ....مسعود ....
  • ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">