نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

پ مثـل پـدر...

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

پــدر..

 

هـمان کـسی اسـت کـه لـرزش دسـتـش..


دیـگه چیـزی ازچــای تـوی استـکان بـاقی نگـذاشتـه..

 

ولـی بَـهـت میـگه بــه مــن تکــیه کــن..

 

و تــو انــگار کـوه را پـشــتـت داری..

 

نظرات  (۲۶)

لایک
پاسخ:
سپاس...
  • raha ــــــــ
  • وقتی کوچک بودم همیشه پدرم با دست به پرز های قالی ور میرفت...تو دلم میخندیدم و با خودم میگفتم چرا بابام با پرز های قالی بازی میکنه..

    بزرگ شدم...

    داشتم به مشکلاتم فکر میکردم که یهو به خودم اومدمو دیدم دارم با پرز های قالی بازی میکنم...

    تازه فهمیدم چرا بابام این کارو میکرد...
    پاسخ:
    :(
  • سیّد محمّد جعاوله
  • پدر بی تکلف ترین وازه ی گیتی
    احسنت به مرام دریاییتان
    ممنون
    پاسخ:
    تشکر از عنایت شما...
  • حسین احمدی
  • عالی بود

    پاسخ:
    سپاس...
    (: لایک
    پاسخ:
    تشکر...
  • ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
  • عآلی
    پاسخ:
    سپاس...
    ممنون

    پاسخ:
    تشکر...
  • ....مسعود ....
  • احسنت
    پاسخ:
    سپاس...
    احسنت :)
    پاسخ:
    تشکر..
  • علی رحمانی پور
  • ممنون
    پاسخ:
    سپاس از شما...
    سلام
    عااااااالی
    پاسخ:
    علیکم السلام..

    سپاس از عنایت شما...
  • سید مهدی رییس السادتی
  • سلام
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم...
  • پسر انسان
  • حق
  • حدیث روزانه
  • به به عجب حرفی
  • سربازکوچولو ...
  • پ...مثل پدر...

    خیلی خوب بود.

    موفق باشید ان شاالله.

    یاعلی

    پاسخ:
    سپاس از شما...
  • محمد جواد
  • واقعاً...
    بسیار زیبا
    پاسخ:
    تشکر...
  • محمد دهقانی
  • لذت بردیم
    تشکر فراوان
    پاسخ:
    ممنونم از شما...
  • دنیا تتلیتی
  • هه...
    پرفکت
  • raha last name may not left blank.
  • ایوول رفیق...:))قشنگ بود!
    پاسخ:
    سپاس...
    20تا سرباز.20تا کشتهههه.اونم همشون لیسانسههه.عاخه لامصبا جای لیسانسه منطقه 05 کرمانههه!!!!! خدا میدونه چه هوش و استعدادایی داشتن و آینده تو اداره مملکت بدردمون میخوردن.اونوخ آقایون نشستن پشت میز 700میلیون 700میلیون حقوق میگیرن و بجا رسیدگی ب مشکلات کشور،مشکلات مردم 300تا هواپیما میخرنن

    ادمین من قبلانم کامنت گذاشتم بخش سربازی.نمیخاستم برم خدمت.و الان اصلا و ابدا برممم.دلم پره از دولت.از مسئولین.این بنده خداهام ک رفتن خدا رحمتشون کنه.یا میرم ارشد میخونم یا حوزه میخونم.اینا نشد خودمو میکشم اما خدمتتتت نمیرمممم.خدا جای حق نشسته ایشالا باعث و بانیای این اتفاق اخیر نابود بشن..
  • سربازکوچولو ...
  • ان شاالله همه پدر ها هر جا که هستند در پناه خدا باشند
    پاسخ:
    ان شاالله...
    خدا نیاره واسم روزیو رو ک بابام نباشه

    مرحبا

    خدا به من و همه ی دوستان توفیق بده اندکی هم که شده از خجالت یک دو تا مربی و رب دربیایم

    پاسخ:
    سپاس...

    ان شاالله...
  • 💕 پسر خوب 💕
  • دم همه ی پدرا گرم خدایی
    کاش پدر خوبی بتونم باشم و بتونم قدردان خوبی برای پدرم باشم
  • سید ابوالفضل ساقی
  • بسیار عالی و فوق العاده
    ----
    دنبال شدید
    پاسخ:
    سپاس...
  • تکراری Tekrari
  • چه زود دیر می شود ...
    اگر اجازه میدید، کپی کنم ...
    پاسخ:
    خواهش میکنم بفرمایید..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">