نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

مـذهـبی هـا عـاشـق تـرنـد..

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ


اینـکه میگویـم دمـا دَم مـذهـبى ها عاشق ترند..


بـا دلـیل میگویـم کـه آنها واقـعا عـاشـق تـرنـد..


هـرکـه الگویـش مـولاعـلى و فـاطمـه اسـت..


بـر یـقـین هـم مـیتوان گـفـت ؛کـه آنها عـاشـق تـرنـد..

 

نظرات  (۳۷)

((:
پاسخ:
سپاس از شما...
  • علی رحمانی پور
  • نای دل عزیز
    اون عاشق تری که می فرماید فکر کنم یه جنبه دیگه داره . از عشق زمینی به عشق معبود رسیدن واین حرفاس هاااا
    یا عشق به ارباب بی کفن
    عشقای زمینی که زود میان و میرن . نمیگم نباید عاشق شد ولی منظور این جمله عشق به معبوده
    پاسخ:
    سپاس از شما...

    منظور همسفر تا بهشته...!
  • پاسدار گمنام
  • ای ول اخوی
    همین ه
    پاسخ:
    تشکر از شما...
    ولی متاسفانه مذهبی ها این روزا متهم به متحجر بودن و عقب مونده میشن.
    پاسخ:
    متاسفانه...!!
    لایک
    پاسخ:
    سپاس...
    سلام عزیزم
    وبلاگ زیبا و جذابی داری.
    موفق باشی دوست عزیز.
    پاسخ:
    علیکم السلام...

    ممنونم از توجه حضرتعالی...
  • ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
  • سلآم
    دقیقاً موافقم:)
    پاسخ:
    علیکم السلام..

    سپاس از شما...
  • امیرمحمد اسکندری
  • عه این مطلبو الان یکی تو افسران گذاشته بود
    چه جالب
    پاسخ:
    ایشون همکار بنده هست...

    پس از انتشار در اینجا در افسران کپی پست میکنن..
  • برمودای خیال
  • ان شا الله که همینطوری که میگید ، باشه!
    پاسخ:
    ان شاالله...
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام و قبولی تاعات

    این بنده وبلاگ شما را دنبال میکنم.شما هم وبلاگ *****************
    را دنبال کنید.
    پاسخ:
    سلام همچنین ار شما..

    چشم...
  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیبا توصیف شده
    عشق حقیقی
    متشکرم
    پاسخ:
    تشکر از شما...
    دقیقا همینطوره.... خیلی زیبا بود خیلی زیاد....
    پاسخ:
    سپاس از توجهتون...
  • سربازکوچولو ...
  • سلام درسته
    پاسخ:
    علیکم السلام...

    سپاس...
  • یحیی پروین
  • احسنت
    دقیقا
    پاسخ:
    سپاس از شما...
  • دختــــری از تبــار فاطمه
  • زیبا بود
    پاسخ:
    تشکر از حضورتون...
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • like
    پاسخ:
    سپاس...
    مذهبی ها عاشق ترند..
    خوشبحالتون..
    پاسخ:
    سپاس...
    ممنون ...
    ولی مذهبی نه به ظاهر ...
    هـرکـه الگویـش مـولاعـلى و فـاطمـه اسـت
    .با قرائت #قرآن راهی به سوی محبوب باز کنید ،وتصور نشود که قرائت بدون معرفت اثری ندارد که این وسوسه شیطان است.
    به ما هم سر بزنید
    پاسخ:
    چشم...
    http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/KOMaOOzzIT3O6aVcHG0CVi4YMz5JFUnRx7_zhyB3sFUOSu30FP7AfA
    پاسخ:
    عجیب...!!

    انقدر اطمینان داره....!!!!
    از من جدا شد و گفت کار خدا ست
    مانده ام مگر خدای او خدای من نبود...؟

    خوش تیپ...

    گفتم:
    "امین دست بردار عزیز دلم...
    من نمیتونم...
    باور کن نمیتونم...
    دوریتو تحمل کنم...
    حرف دانشگاهو پیش کشید...
    گفتم:
    "امینم…
    من بدون تو نمیتونم...
    اگه هم درس میخونم به خاطر توئه...
    خندید و گفت:
    "بگو به خاطر خدا درس میخونم..."
    گفتم:
    "به خاطر خداست ولی...
    ذوق و شوق زندگیم فقط تویی...
    وقتایی که از خونه میرفتم بیرون...
    فقط لباس واسش میخریدم...
    عادت کرده بود به این کارم و میگفت:
    "باز برام چی خریدی...؟
    میگفتم:"ببین اندازته...؟
    میگفت:
    "مطمئنم مثه همیشه کاملاً‌ اندازه خریدی...
    مدتی که نبود…
    کلی لباس واسش خریده بودم...
    وقتی اومد...
    با حال غصه بهش گفتم...
    "اینا رو بپوش ببین اندازته...؟
    واقعا دلم میخواست بمونه و دیگه نره...
    تک تک لباسا رو ‌پوشید...
    گفتم:"چقدر بهت میاد...
    کلی خندید و گفت:"زهرا…
    از اونجایی که من خوش‌تیپم...!
    حتی گونی‌ هم بپوشم بهم میاد..."
    گفتم:"شکی درش نیست..."

    آن چیز که عیان است....
     چه حاجت به بیان است...

    میخندیدم اما...
    ذره‌ای از غصه‌هام کم نمیشد...
    وسط خنده‌هام بی‌هوا گریه میکردم...
    گفت:"چرا گریه میکنی...؟"
    چرایی اشکام مشخص بود...
    لباساشو که جمع کرد گفتم:
    "امین…
    اینارم با خودت ببر..."
    گفت:"اینا حیفن...
    بذا وقتی برگشتم اینجا میپوشمشون..."
    خیلیاشو حتی یه بارم نپوشید...
    لباساشو جمع کردم و...
    همین‌ طور اشک میریختم...
    خیلی سرد باهاش خداحافظی کردم...
    باید آخرین تلاشامو میکردم...
    گفتم:
    "امین...
    بهم رحم کن...
    نرو...
    امین...
    تو همه زندگی منی...
    ببین با چه ذوق و شوقی واست لباس خریدم...
    گفت:"میرم و برمیگردم..."
    فقط یه روز کنارم بود...

    (همسر شهید،امین کریمی)
  • سید مهدی رییس السادتی
  • سلام
    حقیقتیست
    وب جالبی داری به وب منم سر بزنی اگه موافقی تبادل فالو داشته باشیم 
  • سربازکوچولو ...
  • بسیار درسته 😊
  • سربازکوچولو ...
  • بسیار درسته 😊
    پاسخ:
    سپاس از شما...
  • رهگذر دنیا
  • نه خبری نیست اینجام بازی 
  • رهگذر دنیا
  • خوب جواب منو چرا ندادی؟

    پاسخ:
    جواب چی رو بدم بزرگوار...!!

    نوشتید نه اینجا نیست..

    متوجه نشدم..!؟
  • 💕 پسر خوب 💕
  • دمت گرم داداش
    تنمو لرزوندی
    عاشق پستات شدم
    مرحبا
    من مذهبی نیستم ولی خیلی هم دور نیستم
    پاسخ:
    تشکر قربان...
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخخخ
    یکی هم پیدا شد که یه بار گفت "قربان"! الهی شکر
    پاسخ:
    :)
  • فاطمه مهربون
  • صد در 100
    :)
    باسلام و احترام

    حجاب مصونیت است ن محدودیا

    خوشحال میشیم به چادرانه بپیوندید...
    منتظرحضور سبزتون هستیم
    التماس2a
    خوشبحالشون عشقشون خیلی پاکه
  • حامد عبدالهی
  • عشق عشقه. چه زمینی و چه آسمونی. مذهبی های واقعی، اونایی مه خدا رو در نظر دارن، خیلی با وجدان تر، مهربون تر، بخشنده تر، با وفا تر، پاک دامن ترن. و این صفات لازمه عشقه. به همین دلیله که وقتی عاشق میشن، عشقشون یه عشق واقعیه. البته خیلی کمن این جور آدما... خیلی
    پاسخ:
    تشکر از شما..
    احسنت
    خیلی خیلی متناتون زیباست
    التماس دعا
    پاسخ:
    تشکر از توجهتون..
  • یا فاطمه زهرا(س)
  • عالی بود.
    اخسنت

  • مـــــحـــــمدبـــــاقـــــر علیرضالو
  • صلّی الله علیک یا مولای یا أمیرالمؤمنین
    بلی گفتیم و بلا آغاز شد،یا علی گفتیم و عشـــق آغاز شد
    وبلاگ بسیار خوبی دارید
    یاعلی
    ادمین وبلاگ: تلنکرتفکر
    پاسخ:
    سپاس از شما..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">