نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

حــــــرف دل

نــای دل

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..

تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..

تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر..

دوست مهدی (عج) با نامحرم دوست نمیشه..!!

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ

دختره تو دانشگاه جلوی یه پسر رو گرفت وگفت:

 خیلی مغروری ازت خوشم میاد...


هرچی بهت امار دادم نگاه نکردی ولی چون

 خیلی ازت خوشم میاد من اومدم جلو...

خودم ازت شمارتو بگیرم باهم دوست بشم..


پسرگفت شرمنده نمیتوانم من صاحب دارم...


دختره که از حسودی داشت میترکید گفت:

خوشبحالش که با آدم با وفای مثل تو دوسته..

پسره گفت:نه خوشبحال من که یه همچین صاحبی دارم...


دخترگفت اووووه چه رومانتیک

این خوشگل خوشبخت کیه که این جوری دلتو برده؟

عکسشو داری ببینمش؟

 پسرگفت عکشو ندارم خودم هم ندیدمش

 اما میدونم خوشگل ترین ادم دنیاست..


دختره شروع کرد به خندیدن مسخره کردن

می گفت ندیده عاشقش شدی؟ نکنه اسمشم نمیدونی.؟

پسر سرش رو بالا گرفت گفت اره ندیده عاشق شدم


اما اسمشومیدونم اسمش مهدیه فاطمه (عج) است


دوست مهدی (عج) با نامحرم دوست نمیشه..


 
پ ن:

عکـــــس تزئیـــنی....

نظرات  (۱۳)

چه جالب
  • علی رضا عظیمی راد
  • سلام
    خیلی زیبا
    ان شاالله که ما هم دوست واقعی مهدی فاطمه (س) باشیم
    پاسخ:
    سلام..

    سپاس..
    ان شاالله همه عاشق واقعی مهدی فاطمه باشیم ...
    پاسخ:
    ان شاالله...
    زیبا بود
    آیت الله جوادی آملی:
    هر جا دعوت به گناه  و دوری از خدا می شید حرف دل حضرت یوسف رو به زبون بیارید که فرمود:
    رب السجن احب الیّ مما یدعوننی الیه ( خدایا زندان از آنچه من رو به طرفش دعوت می کنن بهتره )
    یا صاحب الزمان
    پاسخ:
    سپاس از شما...

  • ابوالفضل نخعی
  • بسیار عالی
  • علی رحمانی پور
  • ممنون
    عالی بود
    لازم هم بود
    شما دنبال شدید . خوشحال میشم منو دنبال کنید
    پاسخ:
    سپاس...

    چشم..
    اللهم انی اسئلک حبک و حب من یحبک ...
    اللهم فرق بینی و بین کل من یبعدنی منک و من اولیائک
    خداوندا جدایی بیفکن بین من و هرآنچه مرا از تو و اولیای تو دور میکند

    سیدی اخرج حب الدنیا من قلبی و اجمع بینی و بین المصطفی و آله
    باسلام
    ان شاالله همگی در عمل مهدوی پسند و مهدوی وار باشیم ...
    پاسخ:
    علیکم السلام

    ان شاالله...
    زیبا و قشنگ بود.... دنبالتون کردم با اجازه
    پاسخ:
    سپاس...

    چشم...
    بسیار زیبا..
    تشکر..
    پاسخ:
    سپاس...
    چی میشه همه بنده ها  اینطوری  باشن 
    Thanks for sharing your thoughts about امام زمان.

    Regards
    چقد خوبه این...
    واقعا وقتی مهر امام زمان به دل ادم بیفته دیگه تمومه.
    ممنون.
    پاسخ:
    تشکر..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">